fbpx
Skip to main content

Veelgestelde Vragen

We begrijpen dat je graag alles wil weten omtrent onze sportactiviteiten en sportkampen. We hebben daarom een lijst met Veelgestelde Vragen opgesteld.

Gaan de sportactiviteiten en sportkampen van Sportivun altijd door?

De activiteiten gaan door wanneer er een bepaald deelnemersaantal is bereikt. Mocht de activiteit vanwege het deelnemersaantal niet doorgaan krijgt u dit minimaal één week voor aanvang van het kamp te horen. Vaak hebben we een alternatief in de buurt of de mogelijkheid om het kamp een andere datum alsnog te doen. 

Wanneer ontvang ik verdere informatie over mijn activiteit

Als je via de website een activiteit hebt geboekt ontvang je direct de boekingsbevestiging.  Precies één week voor aanvang van de activiteit volgt de mail met de laatste informatie. 

Is er nog plek?

Is er nog plek is een vraag die vaak wordt gesteld. Het antwoord is einglijk altijd: Ja! Zodra een kamp vol is halen we deze van de website. Je kunt je dus niet inschrijven voor een kamp waar geen plek is. 

Kan ik ook 1 of 2 dagen meedoen?

In principe willen we dat onze deelnemers de volledige kampbeleving meemaken. Op deze manier ontdek je alle sporten die in ons programma staan. Als je om een goede rede niet alle dagen deel kunt nemen kunnen we in sommige gevallen na overleg een uitzondering maken.  

Kan ik mijn inschrijving wijziging/verplaatsen?

Wanneer je per ongeluk een foutje hebt gemaakt bij het boeken van een activiteit kan dit alleen worden aangepast door een van onze medewerkers. 

Neem hiervoor contact op via informatie@sportivun.nl of 035 30 30 035 en houd je boekingsnummer bij de hand.


Heb je naar aanleiding van deze pagina aanvullende vragen of opmerkingen? Schroom niet om contact op te nemen! Onze collega’s helpen je graag verder.

0
    0
    Jouw aanbod
    Jouw aanbod is leegGa terug naar het aanbod
    Chat openen
    Hallo,
    Waar kunnen wij je mee helpen?